Saradnja dva vodeća brenda, jednog u domenu sporta – FK Partizan i drugog u modnoj industriji – „Mona Fashion“ modne kuće, nastavljena je i u sezoni 2022/2023.
Koktelom organizovanim za predstavnike medija u „VIP Loung“ salonu stadiona „Partizan“, prisutne su pored direktora marketinga, Dragana Velanca i Uroša Momirovića, direktora modne kuće „Mona Fashion“, pozdravili i članovi UO FK Partizan.
„Mona Fashion“ je kompanija sa tradicijom dugom više od 30 godina. Tokom više od tri decenije postojanja, ova porodična kompanija je prošla dug razvojni put proširivši svoje poslovanje na više inostranih tržišta, sa ambicijom da postane globalno prepoznatljiv brend.
Modele iz najnovije kolekcije „Mona Man“ poneli su i prvotimci Igor Vujačić, Bibars Natho, Rikardo Gomeš, Siniša Saničanin i Danilo Pantić, koji su tom prilikom bili dostupni i za pitanja predstavnika medija.
Kompanija „Mona Fashion“ i „Mona Man“ brend prepoznaju značaj razvoja sporta i svojim aktivnostima se trude da promovišu negovanje sportskog duha i pravih vrednosti. Integritet, timski duh, težnja ka usavršavanju i postizanju izvanrednih rezultata su vrednosti na kojima je utemeljen „Mona Man“ brend i koje ga iznova usmeravaju ka daljem razvoju.
Vizija „Mona Man“ brenda je da inspiriše muškarce da budu izuzetni u svakom pogledu.
Zvanični sajt FK PARTIZAN
FOTO GALERIJA: SANDIĆ FOTO