FK Partizan i „Mona Fashion“ – tradicija i kvalitet

Saradnja dva vodeća brenda, jednog u domenu sporta – FK Partizan i drugog u modnoj industriji – „Mona Fashion“ modne kuće, nastavljena je i u sezoni 2022/2023.

Koktelom organizovanim za predstavnike medija u „VIP Loung“ salonu stadiona „Partizan“, prisutne su pored direktora marketinga, Dragana Velanca i Uroša Momirovića, direktora modne kuće „Mona Fashion“, pozdravili i članovi UO FK Partizan.

„Mona Fashion“ je kompanija sa tradicijom dugom više od 30 godina. Tokom više od tri decenije postojanja, ova porodična kompanija je prošla dug razvojni put proširivši svoje poslovanje na više inostranih tržišta, sa ambicijom da postane globalno prepoznatljiv brend.

Modele iz najnovije kolekcije  „Mona Man“ poneli su i prvotimci Igor Vujačić, Bibars Natho, Rikardo Gomeš, Siniša Saničanin i Danilo Pantić, koji su tom prilikom bili dostupni i za pitanja predstavnika medija.

Kompanija „Mona Fashion“  i „Mona Man“  brend prepoznaju značaj razvoja sporta i svojim aktivnostima se trude da promovišu negovanje sportskog duha i pravih vrednosti. Integritet, timski duh, težnja ka usavršavanju i postizanju izvanrednih rezultata su vrednosti na kojima je utemeljen „Mona Man“ brend i koje ga iznova usmeravaju ka daljem razvoju.

Vizija „Mona Man“ brenda je da inspiriše muškarce da budu izuzetni u svakom pogledu.

Zvanični sajt FK PARTIZAN

FOTO GALERIJA: SANDIĆ FOTO

IMG_2008
IMG_1986
IMG_1999
IMG_2009
IMG_2006
IMG_2007
IMG_2011
IMG_2012
IMG_2027
IMG_2034
IMG_2029
IMG_2022
IMG_2049
IMG_2053
IMG_2050
IMG_2052
IMG_2062
IMG_2066
IMG_2071
IMG_2081
IMG_2091
IMG_2087
IMG_2101
IMG_2109