Ivan Ivković za VP.RS: „Sanjamo pun Pionir na svakoj utakmici“

Desetak dana pretprodaje sezonskih karata za utakmice našeg košarkaškog kluba pokazale su ono čemu smo se svi potencijalno nadali. Navijači najavljuju povratak u Pionir! Ne samo na derbiju ili protiv neke jake evropske ekipe, nego kao u nekim srećnijim vremenima, na svakoj utakmici!

Pre dva dana, klub je objavio da je već prodato više od 1.000 sezonskih ulaznica, a ponovićemo, tek je 20. jul. Čini se da je promenjen pristup i da kampanja daje rezultate o čemu za volimpartizan.rs govori Ivan Ivković, PR našeg košarkaškog kluba.

„Čitava promena u prodaji sezonskih ulaznica je plod višemesečnog rada u kom je učestvovalo puno ljudi. Naši članovi upravnog odbora koji imaju bogato iskustvo u sektoru prodaje i marketinga, zatim mi koji smo operativno u klubu, ljudi iz Ticketline-a, prijatelji kluba koji… svi su dali veliki doprinos da se ideja koja nije od juče, konačno na pravi način sprovede u delo. Moram istaći da je razmišljanja u ovom pravcu bilo i ranije, ali nažalost nismo imali kapaciteta da ideju na pravi način sprovedemo u delo. Saradnja sa ticketline-om je počela prošlog leta i nismo imali dovoljno vremena da sve pripremimo kako treba za sezonu 17/18. Pogledali smo se u oči i složili da je tada postojao rizik da dobru ideju ne realizuejmo kako treba i da tako razočaramo ljude. To nismo hteli. Ako nešto radiš, ili uradi kako treba ili nemoj ni da ga radiš“, istakao je Ivković.

Niže cene tokom jula, privukle su navijače…

„Čujem da mnogi promenu cena tumače kao neku vrstu poziva navijačima. Mogao bih da se složim sa tim pogledom. Naš san je pun Pionir na svakoj utakmici! A za tako nešto, čini se da je potrebno da osim reči, i na delu pokažemo navijačima koliko jedni bez drugih ne možemo. Ako neko u julu kupi sezonsku kartu za tribine, on praktično po ceni 10 pojedinačnih karata dobija kartu za celu sezonu. Da pojasnim, to je 10 domaćih utakmica u ABA ligi, plus utakmica protiv Crvene zvezde za koju se karte ne prodaju. Dakle, ako kupiš sezonsku, Evrokup, Superligu i plej-of ABA odnosno KLS  (što je svakako cilj u koji svi verujemo) ćeš  dobiti gratis! Ljudi se interesuju i da kupe ulaznice za mesta pored terena. Paket od 3 karte po ceni od 300.000 dinara podrazumeva i brendiranje sedišta u prvom redu. Želimo da to bude stvar prestiža u poslovnom svetu. Da povedete poslovnog partnera na utakmicu, na mesta koja su obeležena logom vaše firme. Ne zvuči loše, zar ne? To je jedan segment. Drugi segment se tiče ambicija. Čini mi se da navijači prepoznaju pozitivna dešavanja u klubu i da veruju u ispravnost koloseka na kojem se nalazimo. Nikada niko nije ni rekao ni pomislio da će oporavak kluba biti brz i lak. Ali ako verujemo, ako radimo i ako pokazujemo pomake, ljudi će to ispratiti. Veliki je broj onih koji vole Partizan i koji jedva čekaju da se nešto lepo desi“.

Najavljivali ste još aktivnosti i iznenađenja za navijače.

„Tako je, u poslednjoj fazi izrade je online platforma o kojoj je već bilo reči. Ne bih da kvarim, verujem da će biti pun pogodak kada bude predstavljena. I to nije sve, biće iznenađenja i za vlasnike onih skupljih ulaznica…“.  

Slogan „Mi smo spremni“ je u upotrebi od ovog leta. Šta se krije iza njega?

„Nema ništa skriveno, poruka je jasna! Spremni smo za nove bitke, za pune tribine, za pobede, za titule, za sve ono što Partizan u stvari jeste“

Portal volimpartizan.rs se pridružuje željama našeg košarkaškog kluba i veruje u pune tribine na svakoj utakmici ove sezone! Mi smo spremni!