Na ovu temu je za klupsku televiziju danas govorio direktor marketinga Partizana Predrag Vujović, koji je najpre potvrdio da će biti predstavljene tri garniture dresova, a onda i objasnio zbog čega će se promocija obaviti u pozorištu ”Duško Radović”, u ponedeljak od 20 časova.
”Produžili smo uspešnu saradnju sa Najkom. Nismo hteli da pravimo veliku promociju i pompu, hteli smo da spojimo istoriju, umetnost, da to bude u pozorištu ‘Duško Radović’ gde je i mladost, znamo svi koliko je Duško Radović voleo Partizan i navijači će moći da vide kako ti novi dresovi izgledaju.
Odmah sutradan ti dresovi će moći da se kupuju u ‘Crno-belom butiku’, kao i objektima koji su za to predviđeni.
Poenta je da ozbiljne kompanije, kakva je ”Najk”, koji god klub uzmu u razmatranje, već u septembru ili oktobru razmišljaju o sezoni koja kreće narednog juna.
Sada smo sve uradili planski i mislim da će logistički biti mnogo bolje nego prošle sezone, jer smo naučili kako radi ”Najk” i verujem da će naši navijači biti zadovoljni i samim dresom, kao i onim što će ekipa uraditi u tim dresovima”, istakao je Vujović.
Prva utakmica u kojoj će ekipa Partizana zastupiti u jednoj od tri nove garniture dresova biće odigrana u Nikšiću 12. jula od 20:15h, kada će crno-beli gostovati ekipi Rudara u prvom kolu kvalifikacija za Ligu Evrope.