PREDRAG VUJOVIĆ: Saša Ilić je jedinstven i neponovljiv!

Predrag Vujović – za mnoge navijače manje poznat i čovek iz senke, a na mestu koje je i te kako značajno za funkcionisanje jednog velikog kluba kakav je Partizan. Imali smo tu čast da Predragu postavimo pitanja koja su nas zanimala u vezi sa radom i funkcionisanjem marketing službe FK Partizan.

 

Gospodine Vujoviću, na mestu ste direktora marketinga jednog giganta kakav je FK Partizan. Koliko Vam to mesto donosi stresa,obaveza i odricanja? Da li, kada se s posla vratite kući, preovlada umor ili zadovoljstvo zbog posla koji obavljate?

– Vidite, ako se bavite marketingom u sportu, nema većeg ili svetijeg mesta od direktora marketinga FK Partizan, po pitanju posla, obaveza ili čega već. Da se razumemo, paralela je povučena između samog mesta i odgovornosti koju nosi, ne tržišta, da ne bude onih koji će da mi porede Real Madrid i nas, itd. Posao je isti ili sličan, ali su mogućnosti drugačije. Osećam ogromno zadovoljstvo što uopšte radim ovde, ali i samom pozicijom, ali verujte mi, i ogromnu odgovornost. Stres je stalno prisutan, ali sam navikao da se nosim sa tim i najbolje funkcionišem kada je frka/panika. Odricanja ima, ali na konto slobodnog vremena, ne nečeg ostalog, a to podrazumeva i da se posao nosi kuci i da se uvek radi. Ne smem nikada da zaboravim da svuda i stalno predstavljam FK Partizan, gde god bio, u kojim god situacijama se našao, ili diskusijama 🙂 🙂 🙂 … Jednostavno, daš se Klubu i to je to, verovali mi vi ili ne, nema sredine.

Poznato je da milioni navijača imaju “milion rešenja i primedbi” na rad svakog marketing tima u nekom klubu. Koliko ste Vi zadovoljni svojim radom i ima li nešto što je ostalo neostvareno u 2016. a što se tiče marketinga FK Partizan?

– Apsolutno razumem navijače i njihova očekivanja, nadanja, ali moramo biti realni i svesni nekih stvari. A to su, okruženje, kupovna moć, infrastruktura, navike itd. Lično, radom marketing službe nisam nezadovoljan, ali je to opet daleko od zadovoljnog. 🙂 🙂 Pitate me za 2016. godinu – hvala Bogu da je prošla sa svim onim što se u njoj izdešavalo, da se završilo, da imamo upravu, predsednika i da znamo na čemu smo. Mnogo toga je ostalo nedovršeno u toj 2016, mnogo toga se i porušilo, ali je bitno da je sada podvučena crta i da možemo da krenemo dalje.

Imate li već nove ideje za sledeću godinu koje treba realizovati u domenima Vašeg delovanja?

🙂 🙂 🙂 Ideja nikad ne manjka, problem je da li smo mi spremni da ih sprovedemo, kada kažem spremni, ne da ih imamo na gotovo, nego da radimo na njima, svi mi…I da li možemo da ih sprovedemo, vraćam se na ono od malopre – okruženje, kupovna moć, infrastruktura, navike, drustvo, itd. Mislim da ćete primetiti šta je to novo i drugačije pa ćemo porazgovarati, analizirati…Neće biti neprimećeno u svakom slučaju.

Moram priznati da sam lično, kao navijač, veoma prijatno iznenađen radom marketing službe posle dužeg niza godina. Kako Vi ocenjujete rad svojih “podređenih”(zaposlenih) kao i rad gospođice Obradović na mestu Pr?

– Drago mi je da ste tog mišljenja, da se ne lažemo prija mi kada to čujem.   (HVALA AKO STE ISKRENI). Ljudi, stalno jedno isto moram da kazem, sve je u očima posmatrača, ovde prvenstveno mislim na određene stvari oko Biljane Obradović. Ne znam zašto je odvajate od ostalih zaposlenih u marketing službi. Svaki put i na mnogo mesta, ljudi dozvoljavaju sebi da je komentarišu ili daju svoj sud. Ono što ja mogu da kažem jeste da je ona ozbiljan radnik, profesionalac, i u službi Kluba.  E sada, senzibilitet, boja glasa, to što je žensko, to nekome prija ili ne prija, određeni lapsusi i sve to što ćete mi provući kao potpitanja su stvar iskustva, ali i rada. Ko radi, taj i greši – a ona RADI. Toliko.

Što se tiče “podređenih”, molim vas da razumete, to su moje KOLEGE,  jako bitno navesti. Željko, Voja, koji su tu decenijama, zatim Danilović, Atila, Marko, Dejan, Velanac – ljudi koje navijači i znaju (ili ne znaju) i prepoznaju i bez njih ni ja ne bi mogao da funkcionišem, kao ni marketing, ali ni Klub.

Nikoga ne zanima šta treba da se uradi da bi se, primera radi, napravila jedna utakmica, jedan kamp, doveo sponzor, sproveo ugovor, organizovala konferencija za štampu, objavila vest na sajtu, uradio intervju, promocija dresa, pripreme ili proslava…Ljudi misle da se to samo desi…E pa nije tako, sve to rade moje kolege, trenutno na čelu sa mnom, i ja sam im na tome zahvalan. Da može bolje – može i mora, ali, kako kažu treneri, to ostaje između mene i njih. Ukoliko imate neke primedbe, ja sam glavni krivac, a za sve sugestije stojimo na raspolaganju.

TV Partizan…utisci i planovi?

-TV Partizan je produkcija koja je potrebna Klubu. Ne treba zaboraviti da je FK Partizan prvi klub sa prostora bivše SFRJ, ali i šire okoline, prvi imao svoj internet sajt. Prenosili smo utakmice sa priprema iz Dubaija još pre 15 godina, imali smo i našu televiziju, radio…Nije to ništa novo ili nama strano. Utisci su da nam to treba, a za planove je još rano ili bar ne mogu da pričam o tome trenutno. Za sada,           g. Pantić i njegov tim to rade odlično.

 

Privatno…koliki ste GROBAR i koliko pratite sportski teren i rezultate naših sportista na njemu?

– Prvo, da se razumemo, šta znači koliki sam Grobar? Kada mi neko pokaže skalu ili ponder za grobarstvo, moći ću da odgovorim na to preciznije. Niti sam veći Partizanovac od bilo koga ko voli Partizan, niti cu ikada nekome priznati da je veci Partizanovac od mene. Drugo, to nosiš u sebi, i to radiš zbog sebe, i time se ne hvališ.

E sada, koliko pratim rezultate ostalih sportista mimo FKP, pa sasvim solidno. Košarka je bila moja najveća ljubav, ali od kako sam u FKP, on je moj glavni fokus i pasija. Pratim i rukomet, vaterpolo, odbojku, hokej…Znate kako, ili ste deo porodice/ krda ili niste, raduje me svaki uspeh, iznervira me svaki neuspeh naših crno-belih sportista i trenutno mi je ovo jako mučna tema jer je jako teško u celom sportskom drustvu, ali biće bolje, nema predaje. 🙂 🙂 🙂

 

Navijački…Vaš “omiljeni lik” u FK Partizanu i igrač kojeg najviše cenite?

– Bez premca Saša Ilić, pored samog terena i igračkih kvaliteta, poznajem ga i privatno. Ja još nisam sreo takvu osobu – da ne bude nesporazuma, ja ne mogu biti objektivan kada je on u pitanju, jer jednostavno ga volim – ali njegov rezon, njegova požrtvovanost za Klub, osećanja koja gaji prema Partizanu, navijačima, saigračima…On je jedinstven i neponovljiv.

Službeno…Lični ciljevi u poslu kojim se bavite?

– Da nivo organizacije dostigne maksimum, pod tim mislim da se zamišljeno malo razlikuje od realizacije, tačnije od realizovanog. To bi podrazumevalo da će analiza i plan, kao i samo sprovođenje istog, dovesti do željenih rezultata, a to je ono najbolje za Klub i navijače. Za to je potrebno vreme 3-5 godina, bez nekih većih trzavica, sportski rezultati, stabilnost i stalno unapređenje kadrova, na svim poljima, e to bi voleo da doživim kao direktor marketinga FK Partizan. A onda će doći sve, baš sve o čemu pričamo ili smo pričali, ili smo zamišljali.

Omiljena navijačka pesma?

– Volim tvrđi zvuk, od pesama omiljene su mi Crno-belo oko nas i U mislima mojim, koju obožavaju i moji klinci…A od onih koje se pevaju na tribini – Da volim crno bele.

 

Poruka svojim saradnicima i poruka navijačima Partizana? 🙂

– Poruka saradncima je jasno predočena, znaju oni i gde i šta rade, verujte mi, bez tih ljudi i njihovog entuzijazma mnogo toga ne bi bilo urađeno. Poruka navijačima – vi ste Partizan, samo vi sa nama. Ja samo trenutno radim ovde, uprava trenutno upravlja, ovi igrači su ograničeno ovde, ali stvarno, svi prođu i odu, oni koji čine klub, bar najveći deo njega ste vi, vaša deca, roditelji. Navijači Partizana sa svih tribina Hrama i sa svih meridijana. Zato vas molim da budete uz klub, jer on je vaš i vi ste njegovi. Toliko.

Jedan komentar

Ostavite komentar