Posle smehotresnih objašnjenja o nazivu i sedištu kluba, zatim o presmešnoj “zaradi” u slučaju Aranitović, gospodin iz predgrađa danas je otišao i korak dalje.
Da bi se prikazao kao sposoban menadžer u očima nepismene ili jednostavnije “zvezdaške” javosti, “doktor manipulantskih nauka” iz Železnika danas je predstavio novog sponzora, kompaniju Mitsubishi. I sad, da ne ispadamo ljubomorni ili zajedljivi, mi ćemo samo pokazati da je to ustvari firma na istoj adresi, kao i ona koja mu je već dala Peugeot. I naravno, pogađate, vlasnik je isti.
Koga i zašto maže ovom pričom, nije ni važno, ali ovo neodoljivo podseća na onog Roma iz filma “Crna mačka, beli mačor” koji igra poker sam sa sobom i sam sebi više ne veruje.
Peugeot ili Mitsubishi…Dva u jedan ili tri u jedan…Železnik ili predgrađe…Više ni sam “doktor manipulantskih nauka” ne zna kome prodaje presmešne priče “uspešnog biznismena”.