Raša i klimavi vagoni…

Istini za volju, Toma je pre tog pogođenog šuta imao katastrofalnih 0/9. Ali čak i u ovoj, jednoj od retkih loših utakmica u sezoni, bio je presudan element. Talija je ovog tima.

Daleko više je bilo ukupnih pozitivnih učinaka i u Evrokupu i u ABA ligi.

Jedna je od retkih pozitivnih tački u Partizanu kada su visoke pozicije u pitanju. Daje devet poena u proseku u ABA ligi i ima pored toga sedam skokova. U Evrokupu je još bolji sa 12 poena i šest skokova po utakmici.

Često je bio najbolji igrač na parketu. Briljirao je protiv Venecije (to mu je već prešlo u naviku, isto radio i u dresu Dinamo Sasarija), kao i protiv Bahčešehira je gde je presudio turskom timu u finišu. Dao je 15 poena Huventudu i držao Partizan u igri na tom susretu. Odigrao je fenomenalno i derbi protiv Crvene zvezde kada je ubacio 19 poena i imao šest skokova. Na sve to nadovezao je koš za pobedu protiv Mege.

Ove sve brojke navodimo da bismo ih stavili u perspektivu. One su još veće nego što se čine kada su ovako “mrtvo slovo na papiru”. Jer, Rašon je ubedljivo najbolja, skoro pa jedina prava četvorka u Partizanovom timu.

Njegova potrošnja je enormna.Foto: MN PressFoto: MN Press

Stefan Janković je po svemu sudeći otpisan, ne igra, dok Novica Veličković daje kolko može i koliko ga, bukvalno i figurativno, kolena i noge nose. Rašon često igra preko 25, pa preko i 30 minuta. Sam drži poziciju četiri na koju je znao da se “popenje” i Rade Zagorac.

Protiv Zvezde Tomas je igrao neverovatnih 37 minuta.

Bori se Rašon. Veličković je probao, igrao sa jednom nogom, uzima tablete za bolove, hoće da pomogne. Miku nismo imali dugo zbog povrede i bolesti. Tražićemo na poziciji četiri više solucija, jer je Rašon u poslednjim utakmicama preopterećen“, rekao je Filipovski posle Bahčešehira i tako najavio da crno-beli imaju potrebu za pojačanjem na “četvorci”.

Dok se to ne dogodi, Rašon je prva opcija i mora da “vuče” koliko god može.

U čuvenoj dečijoj pesmici lokomotivu je imitirao Iva, a ove sezone Partizanovu lokomotivu često vozi srčani RašaIvin voz je imao sedam vagona, a do kraja sezone crno-belima biće važno da se i Raši pridruži što više saigrača. Ne moraju baš sedmorica, ali svakako barem još četvorica – petorica. Da budu konstantni.

Ti vagoni su do sada bili klimaviji nego što bi trebalo.

Tekst preuzet sa portala Mozzart sport