Parni valjak” vratio se u Evroligu posle osmogodišnjeg posta. U klubu iz Humske uveliko se radi na podizanju svih sektora na viši nivo.

Kako bi jedan tim bio kompetentan u najboljem košarkaškom takmičenju na Starom kontinentu, potrebno je da se uloži dosta novca. Klubovi u Evropi “osuđeni” su da prihode traže u vidu sponzora, prodaje karata i TV prava. Na prste jedne ruke mogu da se izbroje igrači od čijih su transfera “večiti” zaradili u poslednjih pet godina, što jasno ukazuje da finansijski temelj u Srbiji čine sponzori, karte i pomoć države.
U taboru crno-belih rešeni su da ovog leta povuku revolucionarne poteze. Partizan je u pregovorima sa moćnim inostranim kompanijama, koje bi potencijalno mogle da postanu sponzori “parnog valjka” za narednu sezonu. Pored toga, najtrofejniji srpski klub želi da dovede najbolje stručnjake u menadžment, kako bi se klub organizaciono podigao na viši nivo. U Humskoj smatraju da je dolazak novih stručnjaka na operativne pozicije od jednake važnosti, kao i finansijski priliv, te da jedno bez drugog ne može da funkcioniše.
Nema sumnje da bi ovaj evropski i svetski model bio od velikog značaja za crno-bele, a da li će do realizacije potencijalnih saradnji da dođe, pokazaće naredni period…
Originalni članak Maxbetsport.rs