Početkom leta Partizan će zakoračiti u novu evropsku, a i generalno takmičarsku sezonu, i to u kvalifikacijama za Ligu Evrope.
Crno-beli će tada promovisati i novu liniju opreme tehničkog spoznora “Najka”, koji je rešenja dresova za sezonu 2018/2019, bar onih serijskih, za široku upotrebu medju manjim klubovima (predstavljene su kolekcije i nekih od najvecih klubova Evrope), već objavio u javnosti.
Klub iz Humske, naravno, može da zadrži i postojeći dizajn iz sezone 2015/2016, ali teško da će se nešto tako dogoditi, jer po pravilu početak sezone donosi promociju nove opreme.
Ideja “Najka” je za sada “ogoljena”, bez istaknutih logoa generalnog i drugih sponzora (koji će u Partizanovom slučaju biti “utisnut” na crnoj kvadratnoj površini), sa jasno izraženim dizajnom, rešenjima “pruga” na prednjoj i zadnjoj strani dresa.
Ali je jasno da je to jedina opcija koju Partizan i nekolicina klubova sa manjim ugovorima mogu da odaberu, pošto ne spadaju u VIP klijentelu poznatog proizvodjača iz SAD.
KVALITET DRESOVA “A KLASE” JE NEDOSTUPAN ZA PARTIZAN
Opšte je poznato da novac igra ključnu ulogu u statusu klubova kod velikih kompanija, proizvođača sportske opreme. Klubovi u razvijenim zemljama, koji ostvaruju veliku prodaju dresova, samim tim donose ogromnu zaradu i sebi i tehničkom sponzoru imaju povlašćen položaj. U dogovoru sa dizajnerima proizvođača učestvuju i u izradi idejnih rešenja, dok u zemljama poput naše gde ni prodaja, ni zarada nisu veliki, timovi moraju da se zadovolje, da tako kažemo – linijama dresova za široke narodne mase.
Tekst i foto preuzeti sa portala : Telegraf sport