Generalni direktor kompanije Komtrejd Marko Bratić izjavio je da su u ovaj projekat ušli s ciljem da osvoje ne samo domaće tržiste, već da budu prepoznati i van granica Srbije.
– Partizan je najveći brend srpske košarke. Mi u kompaniji Komtrejd sa poštovanjem gledamo na istorijske rezultate i uspehe ovog kluba. Komtrejd je pre tri godine pokrenuo razvoj brenda Tesla, sa ciljem da tržištu ponudi veoma kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama. U ovaj izazovni projekat ušli smo sa ciljem da osvojimo ne samo domaće tržište, već da budemo prepoznati i van granica zemlje, baš kao KK Partizan koji je u najslavnijim danima vladao evropskim košarkaškim terenima – rekao je Bratić.
Košarkaši Partizana će od utorka, na utakmici protiv Bilbaa u Evrokupu, na poleđini dresa imati ispisano “Tesla”.
– Bilo je vremena u kojima je lakše bilo biti uz Partizan nego što je to danas. Ali, kako se već kaže u dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci, i zbog toga smo danas ovde, nadajući se da će naša podrška pomoći Partizanu da se što pre vrati na staze slave – dodao je on.