LjUBAV KOJA TRAJE; IVAN IVKOVIĆ :Imponuje poverenje koje nam navijači ukazuju

Prodaja sezonskih ulaznica Partizana danas je ušla u drugi mesec. Za razliku od prošle godine, kada su crno-beli na tribinama imali podršku od oko 600 gledalaca sa godišnjim kartama, do sada je, od starta jula, njih preko 2.000 kupovinom ulaznica pokazalo koliko veruje u ono što radi uprava i sportski deo kluba. A do početka sezone ostala su dva meseca.

– “Tribina A” je u potpunosti rasprodata, a mesta u “parteru 4” ima još veoma malo. Imponuje poverenje koje nam navijači ukazuju, uprkos činjenici da nije počeo ni pripremni period, a kamoli sezona. To je znak da smo na dobrom putu, jer naši navijači veoma dobro poznaju košarku i lako prepoznaju u kom smeru se krećemo – kaže Ivan Ivković, portparol crno-belih.

Partizan je u predsezoni dao povoljnije uslove za kupovinu karata. Takođe moguće je uzeti ih na rate.

– Nije novo ako kažem da naši navijači bezrezervno vole Partizan. Ipak, klub svojim gestovima želi i mora da pokrene dvosmernu komunikaciju. Želimo da navijači ponovo shvate i osete da Partizan voli njih na isti način na koji oni vole klub.

Pominje se mogućnost pokretanja nove onlajn platforme “Volim Partizan”.

– Platformu će pratiti i mobilna aplikacija, što će nam pomoći u dvosmernoj komunikaciji sa navijačima. Ne bih otkrivao mnogo detalja, osim da je plan da zaživi do početka sezone i da ćemo putem platforme moći da pokažemo kako i koliko cenimo svaki gest.

Ko prati, uvideće da je kampanja za prodaju sezonskih ulaznica unela određene novine na srpsko tržište.

– Način prodaje i sama kampanja pripremani su od kraja marta. U planiranju i sprovođenju aktivnosti je učestvovao veliki broj ljudi, na čelu sa nekoliko članova UO koji imaju bogato iskustvo u oblasti prodaje i marketinga. U kreiranju i razradi koncepta su mnogo pomogli i ljudi koji nisu direktno članovi kluba, ali koji su osvedočeni partizanovci i ljudi koji znanjem i savetima žele da pomognu. Tu smo, naravno, i mi koji smo zaposleni u klubu, kao i predsednik i direktor koji daju poslednju reč i odobrenje.

MESTO PORED TERENA – PRESTIŽ
JEDNA od novina je i prodaja brendiranih mesta pored terena…
– Mesta pored terena su svugde u svetu pitanje prestiža. Prijatelji Partizanovog terena treba da se osećaju uvaženo, a brendiranje sedišta je samo jedan od benefita koje će imati. Mahom su to poslovni ljudi, pa smo shvatili da će i njima značiti da, recimo, poslovnog partnera, dovedu na utakmicu i to na mesta na kojima se nalazi logo njihove kompanije.

Tekst preuzet sa portala Večernje novosti