Crno-beli prezadovoljni “ritmom” prodaje sezonskih ulaznica…
Mnogi navijači Partizana su putem društvenih mreža izrazili bojazan da je uprava kluba odlukom o selidbi iz dvorane “Aleksandar Nikolić” u “Štark arenu” povukla isuviše ambiciozan potez.
Posebno kada je Evroliga odlučila da specijalnu pozivnicu za narednu sezonu ne dodeli Partizanu, nego Zenitu.
Ipak, predsednik kluba Ostoja Mijailović i njegovi saradnici uvereni su da Arena pruža nekadašnjem prvaku Evrope priliku da se organizaciono popne na viši nivo, a prvi konkretan posao na koji su prionuli u tom kontekstu je kampanja prodaje sezonskih ulaznica.
Na klupskom Twitter nalogu u ponedeljak uveče je objavljeno da je 239 “sezonskih” dobilo svoje vlasnike, a drugog dana je ostvareni rezultat još bolji.
“Danas više nego juče! 256 sezonskih ulaznica prodato je danas do 18 časova! (Juče 239) Napomena: U navedeni broj NE ULAZI veliki broj rezervacija! Do kog broja stižemo sutra?”








Danas više nego juče!
256 sezonskih ulaznica prodato je danas do 18 časova! (Juče 239)
Napomena: U navedeni broj NE ULAZI veliki broj rezervacija!
Do kog broja stižemo sutra? #KKPartizan
9219:12 – 30. јул 2019.Употреба информација и политика приватности у Твитер огласимаПогледај друге твитове корисника KK Partizan NIS
Izvor Mondo sport