Tomislav Karadžić, počasni predsednik FSS
Kao prvo, čestitam im na odbrani stadiona, jer su ostali svoji na svome, tamo gde fudbalski klub i JSD žive još od 1949. Drago mi je što će dobiti državna sredstva za rekonstrukciju, jer je objekat u lošem stanju. Mada, nisam siguran da će tih petnaestak miliona evra, koliko se pominje, biti dovoljno da se približi visokim UEFA i FIFA standardima, odnosno bude uslovan za igranje Lige šampiona, Lige Evrope i, možda, nekih velikih takmičenja reprezentacija u budućnosti. Što se tiče preimenovanja stadiona, to je nešto o čemu treba na miru i temeljno razgovarati, kada dođe vreme za to. Meni kao partizanovcu najbitnije je da se igra i rezultati vrate na potreban nivo, jer su oni najjači magnet za sve vrste investicija, a trenutno su ispod klupskog standarda.
Ivica Kralj, prvi čovek FK Mačva i eks golman Partizana
Generalno, ideja nije loša. Naprotiv, vidim da se radi o opštem trendu u evropskom i svetskom sportu, kod nas prisutnom najviše u vidu vezivanja koncertnih dvorana sa bankama. Ako će to biti finansijski fantastično isplativa saradnja za klub, odnosno pomoći njegovo poslovanje, onda je ona dobrodošla. Verujem i da će se, opet po ugledu na slična rešenja u inostranstvu, naći načina da se pojedine tribine, ulazi i drugi delovi stadiona nazovu po legendama kluba. Partizan ih ima dovoljno.
Zoran Avramović, bivši direktor marketinga FK crvena zvezda
U svetu je uobičajena praksa da se stadioni nazovu po imenu sponzora koji je uložio novac u njihovu izgradnju ili obnovu. Takvi sponzorski ugovori su se pokazali kao dobra praksa, pa ne vidim razlog zašto i kod nas ne bi mogli da uspeju.
Nebojša Krstić, marketing stručnjak
Ne pratim fudbal i ne idem na stadione. Ideološka imena sportskih klubova su mi mrska. Tako da, što se mene tiče, mogu da menjaju ime u koje god žele. Još ako im sponzor za to plati – puna kapa.
Izvor Danas sport