Kad ne ide na terenu – ide van njega! Partizan je i ove sezone pokazao da snaga brenda nije vezana samo za rezultate, već i za ono što je najbitnije – za narod. Za navijače. Za crno-belu armiju koja ne zna za granice.

U zvaničnom izveštaju Evrolige, izrađenom u saradnji sa renomiranom analitičkom kompanijom Blinkfire Analytics, Partizan je zauzeo drugo mesto po broju pregleda na društvenim mrežama, sa čak 84,1 milion interakcija u periodu od 1. jula do 31. decembra 2024. godine! Ispred je samo Panatinaikos, a odmah iza – Crvena zvezda sa 73,5 miliona.
Evroliga je ovim saopštenjem reagovala na niz dezinformacija koje su se pojavile u pojedinim medijima, uglavnom iz Grčke, i jasno stavila do znanja da je Partizan jedan od najjačih evropskih brendova, ma šta neko govorio ili želeo da predstavi drugačije.
I dok se još čeka odluka o dodeli višegodišnjih licenci, podaci su više nego jasni – Partizan je globalni igrač, magnet za publiku, i klub koji diše zajedno sa narodom. A gde je narod – tu je i snaga!
Crno-bela porodica diše kao jedno. Bez plej-ofa, ali sa ponosom koji se broji u milionima!
🖤🤍
VOLIMPARTIZAN.RS