Nebojša Čović rezigniram novom blamažom njegovih pulena u Evroligi, ( na – 26 Moskva je tonula u san) juče izjavi da je KK Partizan privilegovan u Srbiji dugi niz godina i da ima toliko sponzora da igrači Partizana treba da nose dresove sa dugim rukavima, da bi time Partizan prikazao sve sponzore na dresu.
Uprava našeg košarkaškog kluba se po običaju koji je ustaljen posle odlaska Duška Vujoševića, ponaša autistično i nije odgovarala na ove prozivke, ali mi navijači možemo da odgovorimo.
Ekipe sa foruma avangarda.in i partizan.net su svaka za sebe napravile određenu analizu finansijskih ulaganja kod nas i kod komšinice.
Zaključak je vrlo jednostavan, ako Partizan treba da nosi duge rukave, onda Frankeštajn iz Železnika treba da nastupa u dugim gaćama, jer u ovom momentu ima 25 sponzora, naspram Partizanovih 16!
Ne treba podsećati da je Partizan evropska košarkaška institucija, prvak Evrope, jedini srpski klub koji je učestvovao na fajnal foru Evrolige ( čak 4 puta), jedini osvajač Uleb kupa iz Srbije (3 puta ) i najtrofejniji klub po trofejima u domaćim takmičenjima. Kao takav, Partizan i zaslužuje da ima sponzore, za razliku od ovog čuda iz Železnika, koje je nastalo pre par godina i nema nikakvu istoriju ni rezultate.
Partizanovih 16 naspram komšiničinih 25 sponzora
Momci sa foruma partizan.net su izveli i uporednu analizu igrača koji su dolazili u Partizan i ovaj drugi klub, ma kako se zvao, u 21. veku. Zaključak je ponovo očigledan. Partizan je za sve ovo vreme doveo samo dva igrača sa NBA iskustvom, naspram čak 9 u drugom slučaju. Što se tiče igrača sa evroligaškim iskustvom, situacija je još očiglednija. Partizan je za sve ovo vreme doveo samo 2 takva igrača, a komšinica čak 13! Na osnovu ovoga se lako zaključi, ko je državna mezimica i troši novac poreskih obveznika, a ko rezultate bazira na stručnom radu sa mladim igračima.