Utakmice Partizana gledalo 90.300.000 ljudi

Partizan se oglasio putem društvenih mreža, gde je saopštio kako se nalazi među tri najgledanija tima na TV-u i preko društvenih mreža.

Crno-beli su istakli kako su na društvenim mrežama tokom sezone u Evroligi imali 57.000.000 pregleda (drugi najgledaniji klub).

Što se tiče TV gledanosti, Partizan je sa 90.300.000 treći najgledaniji tim u takmičenju.

Klub iz Humske je kao izvor za navedene podatke istakao Nielsen sports.

Podsećamo, Partizan je najgledaniji klub po broju prodatih karata za utakmice odigrane u Beogradskoj areni i u dvorani “Aleksandar Nikolić”.

Crno-beli su sezonu u Evroligi završili kao 12. sa 16 pobeda i 18 poraza.

Originalni članak: Basketballsphere.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *