Ovako će izgledati novi Partizanov dres? Crno-beli od leta dobijaju drugu liniju opreme

Telegraf sport piše…

Crno-beli moraju da se odluče između dizajna koji su imali ove sezone i novog iz kolekcije generalnog sponzora
pertizan dres

Početkom leta Partizan će zakoračiti u novu evropsku, a i generalno takmičarsku sezonu, i to u kvalifikacijama za Ligu Evrope.

Crno-beli će tada promovisati i novu liniju opreme tehničkog spoznora “Najka”, koji je rešenja dresova za sezonu 2018/2019, bar onih serijskih, za široku upotrebu medju manjim klubovima (predstavljene su kolekcije i nekih od najvecih klubova Evrope), već objavio u javnosti.

Klub iz Humske, naravno, može da zadrži i postojeći dizajn iz sezone 2015/2016, ali teško da će se nešto tako dogoditi, jer po pravilu početak sezone donosi promociju nove opreme.

Ideja “Najka” je za sada “ogoljena”, bez istaknutih logoa generalnog i drugih sponzora (koji će u Partizanovom slučaju biti “utisnut” na crnoj kvadratnoj površini), sa jasno izraženim dizajnom, rešenjima “pruga” na prednjoj i zadnjoj strani dresa.

Ali je jasno da je to jedina opcija koju Partizan i nekolicina klubova sa manjim ugovorima mogu da odaberu, pošto ne spadaju u VIP klijentelu poznatog proizvodjača iz SAD.

Foto: footyheadlines.com

KVALITET DRESOVA “A KLASE” JE NEDOSTUPAN ZA PARTIZAN

Opšte je poznato da novac igra ključnu ulogu u statusu klubova kod velikih kompanija, proizvođača sportske opreme. Klubovi u razvijenim zemljama, koji ostvaruju veliku prodaju dresova, samim tim donose ogromnu zaradu i sebi i tehničkom sponzoru imaju povlašćen položaj. U dogovoru sa dizajnerima proizvođača učestvuju i u izradi idejnih rešenja, dok u zemljama poput naše gde ni prodaja, ni zarada nisu veliki, timovi moraju da se zadovolje, da tako kažemo – linijama dresova za široke narodne mase.

Tekst i foto preuzeti sa portala : Telegraf sport

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *